真係無諗過自己幫人地化嘅妝可以上雜誌,,我只不過係一個新手! 估唔到有chance !
 呢一個job------我要自己搵model , 自己desigen一個新娘image, 頭飾同頸鏈等物件都要自己搵, 個make-up都要自己諗點樣去化, 真係一個好大嘅挑戰! 真係有d驚驚地自己做唔黎!
Model方面------------ 我搵左好靚嘅中學同學Winnie!
頭飾方面------------- 我揀左一朵帽代替普通嘅頭飾, 朵帽好有維多利亞feel, 好正!
頸鏈方面--------------搵左一條比較誇張少少嘅黎襯托朵帽 !
(P.S. 朵帽同埋條頸鏈剩係租用個價錢好貴,要成...$1,000HKD,   不過我覺得靚咁貴都冇辦法, 鬼叫自己鍾意咩 !!
 
髮型方面----------我張Winnie 由直頭髮變曲髮,
Make-up 方面----------我幫佢化左一個smoky少少嘅妝!
個造型整出黎好靚架, 整個妝容當然由老師幫我執過先出得街架啦, 最後個look緊係冇得頂啦 !
 
期待下一期三月份嘅 ''婚禮雜誌 Wedding Magazine''登出黎!
好開心好緊張好興奮自己嘅作品登上雜誌 !
 
Thanks Winnie for my model!!
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    KWAN Monjuanjuan 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()