近日睇咗隻DVD, 套戲叫 羅拔神家族” , 卡通片嚟o, 戲裏面有一小朋友嘅角色叫呀『挑眉質疑, 呢一個名令我諗起我有一個朋友『肥基』, 因為佢幫我改咗一個花名, 就係叫呀『嘟』, 正如戲裏一樣, 我到而家都唔知點解佢要叫我做呀『嘟』??? 其實我啲朋友都同我改咗好多個花名別名例如:

 

『菠蘿』小姐叫我『大口驚訝―― 因為佢話我影証件相時笑到成個『大口仔』公仔咁

 

『亨』先生叫我『呀臭咬牙切齒―― 大概我相信佢話我脾氣臭掛??

 

『老葉』呀Sir叫我『小寶動畫快遞―― 佢話我短頭髮走去電髮, 成個溤寶寶咁喎! 呢一個名依家啲同事都係咁叫我o!

 

『大支野』先生叫我『肥嘢勃然大怒―― 因為我肥喎!

 

『肥煥』小妹妹叫我『Lalu微笑―― 呢一個名我都唔知點解? 我得閒問番佢先!!

 

『皇后』小姐叫我『BoBo微笑―― 因為我叫小寶, 佢咪幫我改呢個英文名囉! 其實我英文名叫『Athena!!

 

『烏鴉』家姐叫我做呀『挑眉質疑 ―― 因為佢細細個學講嘢o既時候想叫我做呀妹, 但係又講唔正, 將呀妹讀成呀『糊』囉! 撹到由細到大啲親戚都係咁叫我

 

老媽子媽媽叫我呀妹/糊仔吐舌頭

 

老朋友叫我呀關說個小秘密―― 因為我姓關囉!!

 

婉芝好朋友叫我麗娟微笑―― 因為這是我的名字。

 

豪豪先生叫我娟娟害羞―― 因為我叫佢豪豪,佢味叫我做娟娟!

 

GayGay先生稱呼我賴小姐,目瞪口呆――因為一次洗衣舖店員叫錯我的姓氏,佢就話呢個姓啱嗮我喎!

 

,實在太多稱呼,別名,花名,其實都係一句唷!我就是我!

arrow
arrow
    全站熱搜

    KWAN Monjuanjuan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()