close

 

前幾日同一位朋友傾計說個小秘密,得知佢2個月後做新郎哥了,要結婚!我感到顎然驚訝因為早前都未聽見他拍拖,原來他跟一個由相識至一起拍拖紅心只有三個星期嘅女仔女孩結婚。我問他點解有咁嘅決定電燈泡佢話覺得呢個女仔好啱佢,大家又好夾,所以雙方都有這方想法去結婚!

世事o既嘢真係難講,尤其是緣份呢樣嘢!我身邊有些朋友拍咗4 , 7, 10年都未結婚 最終還是分開了破碎的心但有好多朋友, 拍拖12, 甚至乎幾個月就結婚, 所以我亦明白一個道理.........「別讓愛情等得太久時鐘, 有好多事錯過了就沒有!

無論怎樣, 我都衷心祝福我這位朋友與他的未婚妻幸福彩虹快樂微笑!

 

(唔知將來我會否像這位朋友一樣……『閃電結婚』?)   

!!吐舌頭

arrow
arrow
    全站熱搜

    KWAN Monjuanjuan 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()