纏繞咗我2年,生喺我右脚趾公則邊如大豆般既〝疣〞,實在頑固,到依家都未冶好!起初我以為自己生〝雞眼〞,又唔痛,只係表皮厚厚的,硬硬的、所以無理會,後來去批脚皮時,脚皮師父話呢粒唔係〝雞眼〞,係〝疣〞,〝疣〞表面有死皮,死皮下有好多小黑點,這是因為病灶深入真皮後造成小血管栓塞所導致,可以做"泠凍"/"電燒" 醫治。我上網電腦亦有睇過資料,又係咁喎!仲有原來〝疣〞原因可能係由小傷口, 游泳池等公共空間, 使用公眾毛巾而受感染形成!嘿!挑眉質疑我都唔知幾時形成囉!以前我去過睇醫生,醫生都係俾類似雞眼既藥水我塗,但係塗完都唔得,批掉了又長出來,不勝其擾咬牙切齒
 
上星朝,我因感冒去睇醫生(政府嗰種),順便再問埋医生有關〝疣〞既問題,我問點先根治到,佢話呢啲睇皮膚科囉,問佢寫轉介俾我去睇,佢又無理我,問佢再俾藥水我塗,佢就叫我去街買其他治疣嘅藥水塗,呢個醫生真係唔係好掂枯萎的玫瑰!好彩睇政府唔駛錢錢
 
今日我去買咗一隻治疣嘅藥水『疣立消』(網友MSN Messenger 圖示介绍,得喎),咪買嚟試吓囉,希望真係得啦!
arrow
arrow
    全站熱搜

    KWAN Monjuanjuan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()