又係入PTS 既記念日子,11 年喇!每年我地都會聚一聚嘅,「一生有幾多个十年?」咁就奉獻咗十年俾"警察部"!( 我唔想再奉獻多十年呀!目瞪口呆)
到現在為止,我地班無人升級,个个都話住博,連雞頭"洪毅" 5XX36 仲剛剛 resign  埋,話要湊仔呀(.我都想resign .......  ),而上年.....成日唔出席聚会嘅"呀車" 5XX37 己經食醫生糧,無撈囉!數數吓,好多都結婚、生仔喇,"Carol" 5XX40 巳經生咗2个,其餘得番5、6个未結婚,(包括我傷心)  今年 "呀金" 5XX41 同 "Maggie" 5XX43 仲帶理佢地嘅小B 出攪攪陣添歡樂派對!hm.........下一次gathering will be on 7/11!see u ........向左擁抱
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    KWAN Monjuanjuan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()