回顧2009 年............有喜開懷大笑亦有悲傷心!!
 

<< 愛情方面紅心>>

當然是我結婚既大日子!!
 
2009年7月4日  農曆潤五月十二日
我同一齊經歷幾許波折既 "大魔王" 終於開花結果紅玫瑰, 共諧連理紅心!!
我成為" 梁師奶".....其實都無乜大感覺, 大家一齊咗咁耐, 又一齊住, 結婚只是一種儀式,向大家公佈"我們結婚喇!"
記得當日, 我地選擇咗屯門黃金海岸遊艇會裹面既白色帳幕埸地作為証婚地點, 然後來一個lunch  buffet 招呼親朋戚友歡樂派對, 然後再返男, 女家向長輩斟茶, 好簡單咁就完成!!  雖然簡單, 但到攪到成黃昏5,6 點! 番到屋企仲要執拾其他嘢!! 原本仲諗住夜晚, 我地兩個人去燭光晚餐慶祝一番, 點知我地回家買完個 M 記餐, 食完, 執完婚後物資, 都巳經好累昏昏欲睡.......我地兩個未到晚上 8 點半, 巳經ZZZ................(連洞房都無呀! 哈哈!開懷大笑)
至於Honey Moon.彎月.....我地就向" 杜拜" 出發!! 嘩!! 嗰度超Hot 呀太陽, 四十幾度呀!! but so far ....幾好玩!( 團費超貴, 成$8xxx-HKD)
 
 
 My Big Day
 
My Honey Moon "Dubai"
 
<<居住方面電燈泡>>
 我同"大魔王"結完婚就申請宿舍, so luckly 眨眼睛 我地抽到第一choice 既單位, 雖然喺屯門......但無辨法, 鬼叫元朗只得一幢宿舍咩, 仲要超難抽lor咬牙切齒!!!! 今次都可謂"一擊即中"!!!  其實屯門我真係住唔係好慣, 我屋企人, 朋友向左擁抱 全部住元朗.....由屋企落元朗要轉兩程車, 如搭" 叮叮"要成 45 分鐘, oh no!!!!!!  不過好彩番工都OK,  因樓下就有小巴搭!!
呢間宿舍....起碼住5 , 6, 7 年ar!!!!!!!!!!!!!
 
My New House
 
 

<<工作方面星星>>

喺我11 年工作生涯當中, 最舒服既工作岡位........算是--" SPL", 可惜 2 年既歡樂時光時鐘卻過得特別快, 2009 年 7 月, 我離開" SPL" 啦! 我唔想離開後, 重返PSU 繼續做嗰D 重復又重復既工種, 所以我申請去 T NTN......., 到2009 年10月, 我正式調去 SRN 2 E&C TNTN(SS), 本來我想去 TH Base, 但無位, 要等lor!! 新既工作, 新既環境, 起初都有D 唔慣, 不過總是要適應既, 鬼叫自己申請咩挑眉質疑? 遲D 仲要學大馬tim........唉!雖然我有私家馬牌, :但是對住隻大馬, 我有點吃力, 車身太重la, 怕揸唔掂tim 疑惑!!

 

SPL LMC.... Bye! Bye!

 

 

 <<投資方面傷心>>
一句講哂:" 失敗"! 2009年, 金融風暴下, 股巿由年初升至年底, 已升幅不少.........應該有賺才對, 可是年中開始, 我跟隨同事說個小秘密 購買窩輪........我又唔識, 又學人去買, 仲要買恆指 ..........結果蝕咗我成錢十萬元, 從始我也不敢再買 , 慘! 慘!
 
總括2009年......大, 大 ,有, 有呀!

 

 

 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    KWAN Monjuanjuan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()