close
 
Boxing Day x SabuSabu
 一早巳約咗 Yody 佢地今日上嚟我屋企 Sabu Sabu好嘢!有人上嚟陪我喇由於我留在家中休息,所以Yody 呀媽負責買埋Sabu Sabu 材料到 6 點幾 D人陸續上嚟................嘩!除咗我屋企全家人 ,仲有Candy 、姐夫君佢地都,好熱鬧呀 

     

 我 3 個可的愛既姨甥仔女.......超超朗朗睛睛

       

       仲有禮物抽獎............人人有份!            

  最後影張大合照先........聖誕快樂

(今次特別多謝 Yody 買禮物上嚟抽獎..................

Yeah個個都好開心呀Happy Boxing Day!!)

arrow
arrow
    全站熱搜

    KWAN Monjuanjuan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()