close
                    
           5th Dec, 2009   生日蛋糕
         我 31 歲生日,又老一歲,"中女" 囉!繼去年去咗四季酒店食咗一次 $3xxx 既法國菜後今年" My Love 老公" 又book 咗半島酒店 1 樓既" Chesa "瑞士菜!( 佢上網 check 過.......一致好平 正  wor)

       就係以下呢間...........

 

 我地book咗 20:00hrs,未去餐廳前我地順便喺TST 到 shopping,雖然未揀到心水生日禮物.but..........( My Love 老公: 欠我一份生日禮物呀)............踉住咪睇下燈飾影下相 lor
 
    
  到19:45 hrs 我地巳到餐廳裡面好細但好 warm,有著傳統小屋的感覺侍應好like  &  耐心介紹菜式 
我地點咗以下菜食.....................
          
 
  1) 煙三文魚刺身 (  好食........but 好細份)
  2) 瑞士傳統薏米忌廉湯 (無想過忌廉湯加入薏米......so good)
  3) 焗芝士 ('My Love 老公'至愛........都好食!)
  4) 燒羊架 ( 超好味!!!我地叫 5 成熟D肉好滑,唔穌呀....."正")
  5) 牛面朱 ( 好林...好滑但因我好飽......食咗少少就比埋老公食)
  6) 特別訂做的"生日屋" (裏面是.....雪糕  ~ Cheeer ~)
 

          

         是次消費: 共$ 1,8XX HKD

         評分: 味道 5   環境 5   服務 4  衛生 5   抵食 3

       ( 5粒      為最高)

          此外今晚仲有煙花助慶tim.................(哈今日係東亞運動會開幕ar!)

         

arrow
arrow
    全站熱搜

    KWAN Monjuanjuan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()